Friday 25 March 2011

Foodfoodfood!

I'm having such a blessed week! Alhamdulillah :)

Sepanjang minggu ni makan memanjang.
AND not just any normal meals, BUT sentiasa makan besar.

Tanjung Dawai, Gerai nasi Ayam Pak Mud, Hot Mas.

And now I hereby declare : SAYA DAH BANKCRUPT :D Haha dah Paps Kedane (Papa kedana)
But a REALLY happy paps kedane :P

Wait; scratch that.. I just remembered something . SEMUA cost diatas ni someone else yg tanggung.
Muahahahahhaha! *satisfiedlaugh*.  Please la jealous. hehe
Anyhow, Thank you to kumpulan sponsor :D.

Makan, makan jugak. Body weight is hitting the roof :S Org dah ramai tegur that I'm getting rounder.
.Oh well, asalkan hati gumbira, no? (:

xx,
Ciya

p/s : Nasi Ayam Pak Mud terbaik! lol
        and I'm still hating my blog cause I cant seem to post any pictures :/

No comments:

Post a Comment